کد خبر: ۲۳۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» درباره جزییات حادثه در محل فیلمبرداری در روستای خیج شاهرود که ۲ کشته و چهار نفر مصدوم برجا گذاشت را توضیح داد.

به گزارش همشهری آنلاین احسان ناظم‌بکایی در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا درباره جزییات حادثه سریال «سلمان فارسی» که در محل فیلمبرداری در روستای خیج شاهرود رخ داد، اظهارداشت: ۲ نفر براثر فروریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال در روستای خیج جان باختند و چهار نفر مصدوم شدند.

وی گفت: این حادثه بر روی یک پل معلق چوبی و سنگی رخ داد که حدود یک متر با زمین فاصله داشت و متصل به دو ستون بود. تعداد زیادی هنرور برای تمرین روی این پل رفته بودند که متاسفانه پل نتوانست این فشار را تحمل کند.

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» افزود: مصدومان با هلی‌کوپتر به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند و تحت مداوا هستند.

ناظم‌بکایی بیان کرد: گروه مشغول تصویربرداری فصل ایران باستان بود که بخش‌های اصلی آن در شهرک غزالی فیلمبرداری شد، آنها برای ضبط نماهای بیرونی زمستانی به شمال شاهرود رفته بودند. دکورهای بزرگ در شهرک غزالی احداث شده است و دکوری که در روستای خیج در نظر گرفته شده بود، جزو سازه‌های محدود مناطق طبیعی بود. کار فیلمبرداری در شاهرود تا پایان سال ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار